krzesła biurowe mjdesign

Dążenie do zakupu coraz bardziej wytrzymałych przedmiotów co codziennego użytkowania dla człowieka nie jest przypadkowe. Nie jest to również wynikiem tylko i wyłącznie zmiany społeczeństw, pewnego rodzaju dojrzałości w procesach zakupowych. Duże znaczenie w dążeniu do pozyskiwania produktów trwałych, wytrzymałych ma coraz większa skala problemu otyłości. Z roku na rok średnia waga w polskim społeczeństwie zwiększa się. W dużej mierze przyczynia się do tego praca biurowa siedząca, połączona z brakiem czasu na aktywność fizyczną oraz niewłaściwymi nawykami zdrowotnymi.

Wiele nowych biur, które są oddawane do użytku musi być wyposażone w bardziej wytrzymale przedmioty, w szczególności krzesła obrotowe. To właśnie ten produkt jest najważniejszy dla pracownika biurowego. Potrzeba wytrzymałości w tym przedmiocie to czysta kalkulacja. Jeśli to biura zostaną wybrane tanie krzesła wyprodukowane z myślą o dość sporadycznym domowym użytkowaniu, bardzo szybko zostaną uszkodzone. Producent nie uzna reklamacji, okaże się, że krzesło jest użytkowane niezgodnie z instrukcją, bo nie jest przeznaczone dla osób z wagą powyżej 90 kg… A przecież szczególnie mężczyźni zatrudnieni w sektorze biurową często ważą dużo więcej. Zakup krzesła obrotowego z atestem wytrzymałości do 150 kg pozwoli na wieloletnie użytkowanie ( nawet powyżej 10 lat ) bez jakichkolwiek uszczerbków eksploatacyjnych. W tym czasie jeśli  tanie krzesło biurowe będzie musiało być wymienione 2 albo nawet 3 krotnie.

krzesła biurowe do 150 kg

Krzesła biurowe do 150 kg to coraz częściej standard wyposażenia biur. Niezależnie od wagi poszczególny pracowników, na wszystkie stanowiska pracy wybierany jest właśnie ten model. Jest to pewnego rodzaju zabezpieczenie przed problemami dla osób podejmujących decyzje. Z drugiej strony pracodawcy nie ustają w dążeniach o jak najlepsze warunki, komfort pracy dla swoich pracowników. Krzesła  uzyskują certyfikat wytrzymałości bo zbudowane są na solidnych mechanizmach. To z kolei jednocześnie oznacza szeroki zakres regulacji, wynikający z zastosowania takiego mechanizmu. Taki rodzaj krzeseł nazywany jest ergonomicznym i jest niezwykle pożądany w środowisku biurowym pracowniczym.  Ergonomia w biurze ma ogromne znaczenie i bardzo pozytywny wpływ na pracownika oraz dal pracodawcy. Możliwość regulacji to możliwość dopasowania siedziska i oparcia do budowy ciała, tak by uzyskać możliwie maksymalny komfort. To z kolei przekłada się pozytywnie na jakość pracy, większą koncentrację, mniejszą liczbę błędów i pełniej zaangażowanie pracownika w jego zadania.